CLEAR THINGS

17:22:00

Cześć kochani! 
Od ponad tygodnia mieszkam w zupełnie innym miejscu niż dotychczas bo poza granicami kraju - Polski. Marzyłam o tym, aby mieszkać na Wyspach Brytyjskich już od kilku lat i to marzenie spełniło się! Z nim również szereg innych. Jestem przeszczęśliwa... przez ostatni rok byłam chodzącym smutkiem i dołem, który już tak się pogłębił, że musiałam coś zmienić, więc oto jestem. Nowa, lecz jednak ta sama - Hanyvia, Dziewczyna z wielkimi marzeniami i duszą artystki. Miałam obawy, jeśli chodzi o pogodę, która panuje w Szkocji (tu mieszkam), ponieważ jest wietrznie, pochmurno, często deszczowo a ja kocham słońce i zawsze uważałam, że dzięki niemu mam dobry humor. Myliłam się. Wszystko siedzi w głowie, ale samotność była obok i właśnie ona mnie blokowała i wpoiła we mnie taką myśl. Wiem, to tajemnicze, lecz jest to jeszcze zbyt świeża sprawa na wyjaśnienia. :)
Nareszcie mogę się cieszyć z każdego dnia i wstawać z uśmiechem oraz chęcią do jakichkolwiek działań. Jeee! Teraz mam wokół siebie świetnych ludzi, którzy mnie wspierają i pomagają w spełnianiu się.
Przeprowadzka dała mi również możliwość tworzenia dla Was stylizacji, makijaży oraz po prostu pokazywania się z 'ułożoną głową'. O zmianach w innym poście.

Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad kupnem jeansów, które wyglądają niczym wyjęte z szafy mamy lub chłopaka, lecz obawiałam się, że będę żałować. Z racji tego, że dostałam trochę kaski na święta to poszalałam i dorwałam śliczne jeansy w Primarku (jednym z moich ulubionych sklepów)! Są nieziemsko wygodne i prezentują się super :) Podwinęłam nogawki by troszkę odkrywały nogi, założyłam do nich czarne botki oraz śliwkowo-burgundowy sweter, który odkrywa ramiona. Na górę zarzuciłam skórzaną kurtkę. Wspominałam już, że tutaj mimo końcówki grudnia jest ponad 8 stopni? No właśnie. Także jest bardzo ciepło - niech Was to słowo nie zmyli bo potrafi moooocno zawiać..
Detalem jest tutaj zwykły, lekko lakierowany, czarny pasek. Makijaż dopasowałam kolorystycznie również do miejsca, w którym zdjęcia są zrobione (upatrzyłam sobie to miejsce wcześniej hihi).

Jak Wam się podoba?
























Jeans - Primark | Sweter - H&M | Buty - Deichmann

Snapchat - hanyviaofficial
Instagram - hanyviaofficial



























You Might Also Like

0 komentarze